Ar gwener 29 a viz meurzh, ar vugale o deus bet ar chañs da selaou kontadennoù e brezhonneg. Ce vendredi 29 mars, les enfants ont eu la chance d’écouter des contes en Breton.

Un istor diwar-benn loened a oa o klask dour, istor an nevez-amzer, un istor diwar-benn gwennan ha sorserez hag istorioù all… Setu ar pezh o deus selaouet bugale ar skol Redene ar gwener 29 er vedioueg Rédéné. Dreist e oa ! Mall zo warno kaout tro da wellout ar c’honter en-dro.

Ar c’hontaouer

Une histoire sur des animaux qui cherchaient de l’eau, l’histoire du printemps, une histoire sur des abeilles et une sorcières et bien d’autres encore… Voici ce que les enfants de l’école de Rédéné ont eu la chance d’écouter à la médiathèque de Rédéné ce vendredi 29 mars. C’était super ! Ils ont hâte de revoir le conteur.

euriad marvailhiñ